Rady

CHcete schudnúť rýchlo a bez hladovania ?

<h2>Prečo je diéta účinnejšia ako cvičenie?</h2>
Cvičenie počas diéty je neraz obtiažne, keďže kvôli zníženému príjmu kalórií človeku už neostáva dostatok energie na ťažké fyzické aktivity.

&nbsp;
<h2>Suroviny použité v diéte</h2>
Táto diéta pozostáva z konzumácie len týchto pár základných potravín:

<strong>Jablká</strong> – obsahujú veľa vlákniny, ktorá pôsobí ako prirodzený blokátor tukov. Môžete konzumovať akúkoľvek odrodu jabĺk.

<strong>Zelený čaj</strong> – obsahuje antioxidant, ktorý pomáha znižovať ukladanie tukov a obmedzuje činnosť voľných radikálov.

<strong>Ovsené vločky</strong> – pomôžu vám dosiahnuť pocit nasýtenia na pomerne dlhú dobu a tiež znižujú chuť do jedla. Pomáhajú znižovať telesnú váhu tým, že obmedzia konzumácia množstva zbytočných kalórií.

<strong>Vajíčka </strong>– sú považované za jednu z najkomplexnejších potravín na svete. Dodajú vášmu telu počas diéty potrebné bielkoviny, vitamíny a minerálne látky.

<strong>Uhorky a mrkva</strong> – podobne ako jablká, obsahujú množstvo potrebných živín a majú veľmi nízky kalorický obsah.

Z uvedených potravín získate nasledovné množstvo kalórií:
<ul>
<li>2 jablká – 230 kalórií</li>
<li>3 vajíčka – 240 kalórií</li>
<li>zelený čaj – 0 kalórií</li>
<li>1 pohár ovsených vločiek – 160 kalórií</li>
<li>mrkva + uhorka – 60 kalórií</li>
</ul>
<h2>10 denný plán diéty</h2>
Plán diéty bude rovnaký každý deň. Môže sa to síce zdať trocha monotónne, ale na pár dni by to človek mal v pohode zvládnuť.

Ak by však predsa len vám nevyhovoval, môžete jednotlivé potraviny vymeniť v rámci dňa, no tak, aby ste dodržali ich celkové množstvo a druhy.

<strong>Raňajky:</strong> 3 varené vajíčka, 1 pohár zeleného čaju

<strong>Obed:</strong> 3 varené vajíčka, 1 jablko, 1 pohár zeleného čaju

<strong>Olovrant:</strong> 1 jablko, 1 zelený čaj. Medzi jedlami môžete mať mrkvu a uhorku.

<strong>Večera:</strong> 1 miska ovsených vločiek. Ak chcete, na dochutenie môžete pridať aj trocha ovocia, orechov a ľanových semienok.

Jedna na 100% účinná rada. Pred každým jedlom vypite 2 poháre vody. Váš žalúdok sa naplní a vy neskonzumujete také množstvo, aké by ste zjedli bez tých pohárov vody. 🙂

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>