Nápady, Recepty, Zdravie

POZOR!! Iba jedno toto ovocie na prázdny žalúdok a 2 kg zmiznú za 2 dni!

Staňte sa štíhlejšou a zavolajte si na pomoc kiwi! Práve toto ovocie dokáže vaše telo rýchlo prečistiť, spáliť prebytočný tuk bez straty svalovej hmoty, ako aj zásobiť vás živinami a vitamínmi počas zimného obdobia.

Kiwi obsahuje prírodný karnitín, spaľovač tukov rastlinného pôvodu. Je bohaté na vlákninu, vitamín C, flavonoidy a antioxidanty. Navyše má málo kalórií a preto je vhodné pri diéte, keďže jeho vláknitá štruktúra pomáha kontrolovať chuť do jedla.

Skonzumujte 1 kiwi na lačný žalúdok, ak nechcete trpieť žalúdočnými vredmi alebo zápalom žalúdka. Niektorí ľudia ho jedia aj so šupkou, ktorá taktiež obsahuje množstvo živín a vlákniny. Ak si kiwi olúpete v dopoludňajších hodinách, dodáte svojmu telu energiu na celý deň.

Okrem iného, prečisťuje črevá a dokáže sa vyrovnať s prejedaním sa. Ukázalo sa, že za nekontrolovateľnou chuťou prejedania sa stojí nedostatok určitých látok v tele, napríklad zinku, ktorý je taktiež prítomný v tomto ovocí.

Kiwi deň

Mali by ste ho praktizovať raz, maximálne 2x týždenne. Počas tohto dňa sa odporúča skonzumovať 6 kiwi a vypiť 1,5 litra nízkotučného kefíru alebo nesladeného bieleho jogurtu. Tráviaci systém si počas tohto pôstu oddýchne a črevá sa prečistia. Vďaka tomu môžete stratiť aj 2kg po jednom dni pôstu!

Počas dňa si môžete vyrábať aj kokteily: V mixéri si zmiešate si kefír alebo jogurt s kiwi a pomarančom alebo bobuľovitým ovocím. Takto si spestríte jedálniček a nebude to také radikálne, ako to môže na prvý pohľad vyzerať, navyše na očiste tela to nič nemení!

киви для похудения диета

Ponúkame vám ďalšie dva tipy na kiwi diétu, ktoré sú rozpočítané na 7 dní. Po jednom týždni sa nespoznáte v zrkadle! Vaše telo bude dostávať potrebné vitamíny a vy nebudete smútiť za stratenou svalovou hmotou. Prostredníctvom tejto diéty môže schudnúť až 6 kg!

киви для похудения отзывы

  1. Raňajky

Pripravte si šalát z listového šalátu, 1 papriky, 1 kiwi a z 2 stoniek zelenej cibuľky. Následne si do zeleninovej zmesi pridajte 1 PL francúzskej horčice alebo citrónovej šťavy.

  1. Desiata, 2 hodiny po raňajkách

Urobte si kokteil: rozmixujte 1 zelené jablko, 1 kiwi a 1 banán. Ak si nemôžete kokteil pripraviť, ovocie jednoducho zjedzte.

  1. Obed

3 PL ovsených vločiek zalejte 250g jogurtu, pridajte hrsť hrozienok a najemno narezané mandarínky spolu s kiwi. Vločky nechajte odstáť 15 minút, aby zmäkli a vznikne vám energicky bohatý obed!

  1. Olovrant

Ovocný šalát: 1 banán, 1 jablko, 1 kiwi a 250ml kefíru alebo jogurtu. Pokojne môžete pridať aj štipku škorice.

  1. Večera

Uvarte si 50g ryže, potom k nej pridajte 1 kiwi, 1 jablko alebo hrušku, listy šalátu a 250ml kefíru. Zloženie tohto šalátu môže vyzerať divne, ale je to naozaj chutné!

  1. Pred spaním

Voliteľné: môžete zjesť 1 pomaranč alebo vypiť 1 pohár kefíru.

киви для похудения натощак

Bielkovinová diéta s kiwi

  1. Raňajky

Pripravte si šalát zo 100g varenej hnedej ryže, 1 kiwi narezané na kocky, 1 nastrúhané jablko a 30 g syru feta. Všetko zalejte šálkou zeleného čaju.

  1. Desiata, 2 hodiny po raňajkách

1 banán a 1 kiwi. Ak je to možné, pripravte si kokteil z 1 banánu, 1 kiwi a 1 citrónu.

  1. Obed

Narežte si na kocky 150 g uvarených kuracích pŕs, polovicu grapefruitu, 2 kiwi, 1 najemno nasekané vajce natvrdo a trochu zelenej cibuľky. Osoľte, okoreňte polejte citrónovou šťavou a pridajte aj 1 PL olivového oleja.

  1. Olovrant

Pripravte si šalát z polovice banánu, 2 kiwi, 1 ČL hrozienok a 200g nízkotučného nesladeného jogurtu. Ak nemáte jogurt, môžete použiť kefír.

  1. Večera

Narežte si 50 g syru feta a 2 kiwi. K tomu pridajte 50 g varenej hnedej ryže 1 ČL olivového oleja jemne posypte bazalkou.

  1. Pred spaním

Vypite 1 pohár kefíru alebo jogurtu.

Cíťte sa skvele a buďte zdraví! Nezabudnite sa o tento článok podeliť aj s vašimi priateľmi!

zdroj:takprosto.cc

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>