Rady, Zdravie

Pridanie banánov k vašej každodennej strave má veľa výhod pre Vaše telo. Dnes Vám ukážeme 10 najdôležitejších, pre ktoré budete banány konzumovať každý deň.

Pridanie banánov k vašej každodennej strave má veľa výhod vo vašom tele. Banány vám pomôžu schudnúť, poskytujú živiny, ktoré regulujú srdcový rytmus, udržujú zdravé črevá a chránia vaše zdravie očí.

Banány vám môžu pomôcť bojovať proti depresii .

Banány sú bohaté na tryptofán, ktorý je prekurzorom serotonínu – šťastného hormónu. Serotonín je zodpovedný za pocity šťastia a kontroluje celkovú náladu.

Banány vám dajú viac energie .

Ak sa po cvičení cítite vyčerpaný, jesť dva banány na zvýšenie vašej energie.

Banány môžu bojovať proti svalovým kŕčom .

Svalové kŕče sa zvyčajne vyskytujú počas fyzickej aktivity. Konzumácia banánov pravidelne vám môže pomôcť bojovať proti svalovým kŕčom. Banány môžu tiež pomôcť zmierniť nočné kŕče.

Banán má vápnik

Zpevňuje vaše kosti. Keď určíte, poklesnú hladiny vápnika a banány.

Banány vás môžu robiť šťastnejšími

Konzumácia banánov môže zlepšiť vašu náladu. Môže tiež znížiť príznaky predmenštruačného syndrómu (PMS), pretože reguluje hladinu cukru v krvi a zmierňuje vás zo stresu.

Banány môžu pomôcť znížiť opuch

Toto ovocie môže zmierniť opuch mnohých častí tela. Tiež vás môže chrániť pred rôznymi chorobami, ako je diabetes typu 2. Okrem toho, vzhľadom na vysoký obsah vlákniny, banány vám pomôžu schudnúť.

Banány majú železo

Banány sú nabité železom, čo vám pomáha bojovať proti anémii a zlepšuje krvný obraz.

Banány majú draslík

Banány sú bohaté na draslík, ktorý je minerálom, ktorý znižuje krvný tlak, chráni pred mozgovou príhodou a infarktom a zabraňuje poškodeniu obličiek.

Banány majú pektín

Pektín je rozpustný polysacharid, ktorý zlepšuje trávenie a pomáha odstraňovať toxíny a ťažké kovy z vášho tela.

Banány majú antioxidanty

Antioxidanty odstraňujú voľné radikály. To uľahčuje boj proti chronickým ochoreniam.

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>