Rady, Zdravie

Spoznajte 25 potravín proti rakovine a chorobám srdca.

This is a close-up of vegetables and fruits.

Napriek tomu, že vieme, ako nezdravé sú pre nás spracované potraviny, naďalej ostávajú našimi najobľúbenejšími.

Nie sú to len spracované potraviny, ale aj jedlá rýchleho očerstvenia, geneticky modifikované potraviny (GMO) a sladkosti, čo významne poškodzujú naše telá. Najhoršie na tom všetkom je, že si to uvedomujeme, no nič s tým nerobíme. Ľudské telo je navrhnuté tak, aby bolo alkalické, čiže malo pH vyššie ako 7. Našou stravou, životným štýlom a zlozvykmi však prispievame k tomu, že pH našich telesných orgánov sa prekysľuje.

Výsledkom potom je, že <strong>kyslé prostredie v tele oslabuje imunitu a robí ho náchylnejším na mnohé závažné ochorenia</strong> ako sú rakovina, cukrovka, obezita a ďalšie. A pritom zdravé potraviny sú rovnako chutné, ak nie ešte chutnejšie ako tie nezdravé.
<h2>Alkalické potraviny</h2>
Ak vám záleží na vašom zdraví, potom urobíte čokoľvek, aby ste ho dosiahli a tiež, aby ste si ho aj dlhodobo udržali. Týmto našim článkom by sme radi k tomuto vášmu úsiliu prispeli. Ponúkame vám preto 21 najzdravších zásaditých potravín. Na to, aby ste jedli zdravé potraviny, nemusíte byť chorí. Je predsa lepšie byť zdravý, ako sa snažiť vyliečiť z nejakej choroby. Zahrnutím nasledovných potravín do jedálnička dokážete dosiahnuť oboje – vyliečiť sa z mnohých ochorení, aj zostať zdravými.

<strong>1. Mangold</strong> – ide o jednu z najzásaditejších potravín, ktorá chráni telo pred vírusmi, baktériami a voľnými radikálmi.

<strong>2. Melón</strong>

<strong>3. Pohánka</strong> – Pohánka posilní vaše srdce a udrží optimálne zdravie celého kardiovaskulárneho systému. Pohánka sa dá veľmi ľahko pripraviť. Či už na slano alebo len tak bez chuti a aj na sladko. Pohánku odorúčajú doktori, výživový poradcovia.

<strong>4. Olivový olej</strong> – Olivový olej obsahuje väčšie množstvo vitamínu E, nenasýtaných mastných kyselín než akákoľvek iná potravina.

<strong>5. Ľanové semienka</strong> – tieto semienka sú výrazne zásadité, majú vysoký obsah vlákniny, vitamínu E a tiež sa vyznačujú silnými protizápalovými účinkami.

<strong>6. Avokádo</strong> – je plné nenasýtených tukov, ktoré posilňujú srdce.

<strong>7. Banány</strong>

<strong>8. Ovocie</strong> – jahody, maliny, černice či čučoriedky obsahujú veľmi veľa antioxidantov.

<strong>9. Mrkva</strong>

<strong>10. Cesnak </strong>– silné antibiotikum a výrazná schopnosť znižovať krvný tlak.

<strong>11. Brokolica</strong> – znižuje cholesterol.

<strong>12. Hrozno</strong>

<strong>13. Ananás </strong>

<strong>14. Alfa-alfa výhonky</strong> – ľahko stráviteľné a plné enzýmov, ktoré obnovujú hormonálnu rovnováhu.

<strong>15. Citróny</strong>

<strong>16. Ružičkový kel</strong>

<strong>17. Kyslá kapusta a ostatné fermentované potraviny</strong>

<strong>18. Karfiol</strong>

<strong>19. Grapefruit </strong>

<strong>20. Morské riasy</strong>

<strong>21. Quinoa</strong> – reguluje krvný cukor.

&nbsp;

You Might Also Like

Pridaj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>